20. jaan 2009

2009





















tõrva, millest ma eile rääkisin, enam meepotis pole :)

uus aasta on kestnud juba 20 päeva aga ma pole ikka veel rääkinud oma uuest aastast. sellest, mida tina mulle tahab öelda. jah, ma ei pannud uusaasta vastuvõtmisel tina vaid valasin seda. ja tina näitab mulle aastat 2009 nii:

mida mina siit välja lugesin. loomulikult seda mida ma soovin. ehk siis üleval on minu musi sperma mis ilmselgelt tähendab seda et ma jään rasedaks. T muidugi arvas, et see tähendab ma saan vähemalt üks kord aastas ;) nojah, midaiganes. last oleks ehk liiga vara veel saada.
no ja siis see mis siin esiplaanil, on mõõk ja konn. ma arvan et see lahtiseletamist ei vaja. kõik on ju niigi selge.

et siis ootan huviga uut aastat. ja tegelt JOY aastahoroskoobi järgi hakkan ma saama alles maikuus.

niiet siis detsember 2009 on kokkuvõtete tegemine :D

Kommentaare ei ole: