31. jaan 2009

äraütlemine. pulmakutse. filmilepingud.



leidsin selle pildi. on ju õige. sest muidu lihtsalt ei saa hakkama. minuga on selline lugu, et kui ma nii tunnen siis ma käitun väga ülbelt. aga is teha pigem näitan ennast ülbena kui arana. ja sellepärast polegi mul palju sõpru. noh, misteha.

veel üks nädal on läbi saanud (mina arvestan nädalaid tööpäevadena - nädal sai läbi st et puhkepevad on juba) novot ja on juba jõudnud mind ära tüüdata see topelt koormusega töötamine. mul vist mingi stress peal. mis siis sel nädalal juhtus? seda juhtus, et ei saagi projekti esitada praegu. linn ei kinnita taotlust. jama lugu, sest plaanide teostumine lükkub nüüd edasi tulevikku. nii palju tööd sai juba tehtud. ja nüüd selline põnts. aga vähemalt kogemuse sain. ja see on hea.

sain pulmakutse. mammu ehk M2 hakkab abielluma. juhuu. paju õnne talle. ikka tuleb pulma minna, kuigi ma tean, et seal mul igav hakkab raudselt. aga oma sõber ikka ja nii tähtis päev.

filmimine toimub samal päeval kui M2 pulmadki. tuleb jõuda mõlemasse. edu mulle.

Kommentaare ei ole: