30. okt 2009

"kui mul oleks miljon krooni..."


olime emaga köögis ja tuli kuskilt teemaks raha. täpsemalt lotovõit. no ja ma siis ütlesin, et ku ma võidaks, ma küll esimese hooga midagi miljoniga peale ei oskaks hakata. ema oskaks küll. reastas üles tähtsuse järjekorras asjad mida tal vaja oleks. ja mõistlikult planeeritud tal kogu raha.

no ja siis mul hakkas ka mõte tööle, milliga saaks ikka üht-teist küll. enamus rahast läheks minu enda peale.

- olen paar huvitavat aga päääris kallist koolitust leidnud - sinna siis lähekski
- osaleks veel kursustel.
- no ja siis mul 3 sihtkohta kuhu siis kohe läheks kui raha pärast ei pea muretsema.
- paar mööblitükki on vaja soetada.
- no ja kindlasti ostaks mõningaid hilpe ka endale.

ja pmtslt elaks veits muretumalt - ehk et ei peaks tegema kalkulatsioone, stiilis mida võtta ja mida jätta. ja noh, see ongi tähtsam minu jaoks, et ma saaks elada OMA ELU. mari ju teab mida ma selle all silmas pean.

aa, ja emale annaks mingi 200 000, et ta oma "teemadega" tegeleda saaks.




ilmselgelt mina miljonit ei võida, sest ma lotot ei mängi. ja ausalt öeldes elan päris hästi ära. minu teema on see, et tahan seda mida raha eest ei saa ;)


mida teeksid Sina miljoniga?

Kommentaare ei ole: