16. okt 2009

rattafriik, ja uhke selle üle


ma poleks iial uskunud et minust saab mingi rattafriik. aga nii on - parim liiklusvahend minu jaoks on jalgratas. praegu kasutan kõige tavalisemat maastikuratast ratast TREK. meestekas on, sesmõtte on jama. niiet seelikuga sõita ei saa. aga vähemalt on tal pakikas - kraami saab alati sinna panna, ei pea ilmtingitmata seljas kandma.


kevadel saan juba loodetavasti sõita uue rattaga. tähendab, tegelt, justnimelt vana rattaga - vanaema rattaga. ratas on ilusat õunarohelist värvi ja naistekas loomulikult ja sadul on hääästi pehme :) ja saab sirge seljaga istuda ratta seljas. linnaratas, noh. ja seda, et ta on vanaema oma on näha porikatel ja veel mõnes kohas esinevas roostest. a see näitab staaži ju ;)

a see vanaema ratas on vaja veel ju hoolusesse viia. no ja see läheb maksma mingi, noh, palju. ja ma tahan, et sinna lisavidinaid ka pannakse - kell, ette korv, korralik pakikas, lenksukott vaja osta, uus ketikaitse jne.


ja tegelt on mul veel üks soov -
tahan vel ühte ratast :) vot sellist
a probleem selles, et see maksab 4200 eeki. no ja seni kuni ma elan siin kus ma parasjagu elan, ma seda endale lubada ei saa. ruumipuudus on ka.

Kommentaare ei ole: