30. okt 2009

ma vajan oma isiklikku ruumi !

täitsa lõpp!!!
vanaema tuli külla ja ikka viisakusest pakkusin istet talle. aga täitsalõpp... mind täiega häirib, et vanaema istub siin oma toolil minust 0,5 m kaugusel. minu isiklikus tsoonis. ja mind nii häirib see, füüsiliselt on nii raske olla aga ära ei saa minna mujale istuma, sest vanaema blokeerib minu teed. ma poleks iial arvanud, et ma selline olen. vb on vanaemal õigus kui ta ütleb, et ma ei talu inimesi enda ümber. noh, nüüd ma siis tean, et nii lähedal ma oma vanaema kül ei talu jah :(
no igatahes nüüd ma siis räägin msn-s võimalikelt paljude inimestega, et unustada seda kitsikuse tunnet.

1 kommentaar:

Anonymous ütles ...

Tere kõigile, olen kaotanud raha nii paljudele ettevõtetele, kes on väitnud end olevat tõelised laenuandjad, kuid kõik minu jõupingutused on olnud asjatud, olen kaotanud üle 3500 euro võltslaenuandjatele, kellele väidetakse end olevat need, kes nad pole. Kuni mu sõber ei tutvustanud mulle õiget laenuandjat, kellega ma ühendust võtsin ja sain neilt edukalt laenu vaid 48 tunni jooksul, soovitaksin kõigil, kes otsivad laenu, kartmata nendega ühendust võtta e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014