26. okt 2009

pohmelliga toimetulek


ma ju tegin anoreksiat eile, noh, sest mul pohmell oli. a siis mingil hetkel mul läks ikka kõht nii jube tühjaks et ma ei saanud enam vastu panna. ja siis ma vaatasin ja analüüsisin pikalt-põhjalikult oma külmkapi sisu - et mida võiks praegu näksata. kõik tundus nii isuäratav aga kui maitsesin, hakkas kohe jälle keerlema ja pöörlema sees :S mingil hetkel ma avastasin enda jaoks tomatid. nii head olid need ja ma muidugi ikka mitu tükki sõin kohe ära. no ja siis ... tegin buliimiat, jälle :S kuradi jube elu ikka on pohmakaga.


no mingi kl 18ni kestis see jama mul eile. siis enam ei keeranud sees niii palju. aga peavalu ma siis ka ei tahtnud välja kannatad ning võtsin ibukat. ja noh, aitas küll. lõpuks.


no täna ei olnud ka hea olla. enne tööle minekut kõhutunne ütles, et midagi läheb sitasti. no ei läinud. nats kehvemini küll läks kui tavaliselt. aga see vb ka sellepärast, et ma mingi 5 päeva töölt ära olin ja noh, polnud harjunud jälle rütmiga.

igatahes loodan, et homme ka on ok - et teatud kliendid ei hakka jama ajama mulle. ja loodetavasti boss ka saab mind tüütamata hakkama


a luban seda endale, et mitte kunagi ei joo ma niimoodi segamini nagu laupäeval sai joodud. ja mitte kunagi ei suitseta ma nii nagu laupäeval seda tegin.

Kommentaare ei ole: