11. okt 2009

paljastatud. ahhhmissiis...

oijah, see on ajaküsimus kunas mind paljastatakse. ise olen muidugi tropp, et lasin asjal nii kaugele minna. aga samas - need asjad mis meiega juhtuvad, on millegi jaoks alati siiski head. tegelikult on ikkagi nii, et see on minu koht kuhu mina kirjutan mida mina ise tahan.

kauges minevikus olen kirjutanud asju, mida sõpradele pole julgenud öelda. loodan, et nad ei haavu. aga kuna ma nii tol hetkel tundsin siis pidasin vajalikuks see välja kirjutada.


aga vahetan teemat. sain sel nädalavahetusel hästi välja puhata. hoolimata sellest, et laupäev oli koolituspäev, mis tähendas seda, et 7 tundi veetsin ikkagi tööl. aga see koolitus oli üle hulga aja üks eha koolitus. samuti oli üle pika aja tore õhtupoolik. rahulik, tavaline aga väga mõnus, sest oma inimesed ju kohal.
sel nv-l olen ületanud end kokanduse vallas. nimelt, möödunud nädal ju leivanädal. no ja nagu tavaks, ma ikka pidin ka katsetama leiva tegemist. seekord siis tulid välja koorikleivakesed. õige maitsega olid igatahes. aga nats liiga suured tulid. järgmisel korral teen natsa väiksemad ja panen ahju kahe panniga.



no ja siis tegin täna rukkijahust pannkooke. sisse panin veel õunatükke. täitsa mulle maitsevad.



igatahes - ma olen õnnelik, et need mõlemad kokanduslikud saavutused väga head välja tulid. muidu ma juba kartsin, et peangi küpsetamise lõpetama, sest õunakoogid tulid nii jubedad välja, et tekitasid frustratsiooni.

pildid tehtud mobiiliga - kvaliteet on küll kehv aga misteha.












Kommentaare ei ole: