5. sept 2007

minu esimene pimedeit

käisin pimedeidil. oli väga huvitav. nimelt, sain teada, et kutt on 40 aastane. ja tal on kaks last. ja tal on elukaaslane. ja noh, seda et ta on mingi v tark inimene ma sain juba enne ka aru aga pmtslt see leidis nüüd siis kinnitust. siit tuleb minu küsimus: kes küll võiks arvata, et meie, see kutt ja mina siis, sobime kokku ?!? sesmõttes, et 23 a BAkraadiga mina, ja 40 a Ph.D tema ?????? ma olen ju alati avaldanud oma arvamust, et mina ei vaata nii vanu mehi, kes võiks mulle isa olla. ja seda ka olen öelnud, et pimekohtingud ja topeltkohtingud jms on bullshit, mu arust. no miks peaks keegi minema pimekohtingule? hea küll, see kutt ka põhjendas, et miks võiks. aga mina ju ei ole pimekohtingutüüpi tüdruk.

ja peamine. mina ei deidi meestega, kellel on elukaaslane olemas!!!!
et need on esimese mõtted sellele, kes arvas, et me võiksime sobida. et kui järgmine kord püüad kedagi kokku viia, siis mõtle hästi järele, kas need inimesed ikka sobivad v ei.

ja tegelikult veel üks mõte, las igaüks saab ise endaga hakkama. kindlasti ei ole vaja minule meest otsida. mina saan ise endaga hakkama. kui ma abi vajan, siis küsin.

Kommentaare ei ole: