7. sept 2007

vaatasin seriaali "7th heaven" (Seitsmes taevas)

juhtusin ükspäev vaatama kogupere seriaali "Seitsmes taevas". kuigi see seriaal ei ole minu jaoks huvitav, vaatan ma seda ikka, kui samal ajal lõunatan.
igaljuhul, selles osas oli probleemiks, et mingi kutt luges Lucy päevikut. ja seal oli midagi ka Lucy peikast juttu. ja tsikk läks nii endast välja, et ta päevikut loeti. ja suurest pahameelest, et tema peika sai teada mis tema kohta kirjas oli, siis järsku, out of a blue küsis Lucy peikalt:"Have you ever been with a woman?" ehk siis tõlkes "oled sa kunagi naisega olnud?" naisega olnud tähendab siis tõenäoliselt seksuaalvahekorda. see oli huvitav küsimus 25 aastasele kutile. peika vastaski siis:"I´m 25 years old, I´m a police officer, I´m a man"
mida ma tahtsingi öelda. ma ausalt imestaks, kui see kutt vastaks, et on neitsi. no tõepoolest 25 aastane!!! mida see tsikk mõtleb, et kutt oma eksidega ainult musitas ja kallistas!!!
nagu ma aru sain, see tsikk on ~20 aastane. ja nagu ma aru sain, siis kõik Camdenite pere lapsed ootavad seksiga pulmaööni. palju õnne neile. aga kõik ei ole sellised. ja eriti veel mehed. et siis see seriaal on ajast ja arust. tänapäeval ei hoita ennas pulmaööks (ma räägin enamusest siin, loomulikult on ka erandeid). kuulasin täna SkyPlus´i. seal oli üks uudis, et mingi vanamees(~60a vist) kaebab kohtusse oma naise (50 a), sest tuli välja (pulmaööl!!), et naine oli varem mees. oleks pidanud enne pulmi järele uurima asja, eksole.
et siis Lucy ja peika vahel ei toimu mitte midagi enne abiellumist. palju õnne.

Kommentaare ei ole: