22. sept 2007

mul on blogilugemisesõltuvus

kohe, kui arvuti taha saan, on vaja külastada tuttavate blogisid. on ju vaja hoida kursis sõprade-tuttavate tegemistega. ja siis kui ma olen etada saanud, kus keegi eile käis ja kui palju jõi ja kui vähe keegi eilsest mäletab, siis on vaja külastada blog.tr.ee-d. omade eludega olen ju juba enamvähem kursis. tean, kus ja kellega nad aega veetmas käivad ja kellega/kelle juurde lähevad ja missugune mõrd ülemus on ja mihuke pervo kolleeg on. et siis blog.tr.ee-st saab lugeda täitsa (minu jaoks) tundmatute inimeste töödest-tegemistest. paljud kirjutavad väga huvitavalt ja nii mõnus on lugeda. mõne blogi lugedes olen seda mõnda juba tundma hakanud.
ja veel seda, et need inimesed ei tea, et nende blogisid loen. tagasisidet ma ka ei anna. lihtsalt loen, saan kellegi elust natuke osa ja liigun jälle edasi. ma pmtslt lahutan oma meelt teiste eludega.
aga mure on selles, et kui ma arvuti taha olen läinud, siis on sellel ka põhjus. ehk et ma peaks tööd tegema või midagi sarnast. aga kui ma sii juba istun, siis mul lähevad muud asjad meelest ja meelde tulevad blogijad-tuttavad ja sealt juba edasi blog.tr.ee.
et kuidas ennast ravida sellest blogilugemissõltuvusest? ja kas peaks ikka ravima, või pole hullu kui natuke teiste eludest osa saan?

Kommentaare ei ole: