26. veebr 2008

Millist meest mina tahan?

kuna mul oli esmaspäeval autokooli teooriatunnis väga igav, siis läks mul mõte uitama. ja jõudis uitamisega selleni, et millist meest mulle vaja oleks. Mannuga rääkisime sellel teemal kunagi. jutt tuli sellest, et miks ma üksik olen. ma siis rääkisin, et milline mees mulle sobiks. ja et kuna mul sellist hetkel ei ole siis olengi üksik. no ja nüüd ma meenutasin siis seda juttu.

esiteks: kuigi räägitakse, et väline ilu ei ole oluline, arvan mina et tegelt ikka on küll. mees ei pea ilus olema, vaid hoolitsetud. ja mehelik. ja minu jaoks on oluline, et mehel oleks mingi taju moe osas. et ta ei arvaks, et ilgelt cool on kanda igal ajal igas olukorras NIKE dresse.
teiseks: elu väljaspool tööaega, ehk hobid ja huvitegevused. räägitakse, et vastandid tõmbuvad. mingi aeg kindlasti, kuid kui puudub ühendav lüli, siis on ikka jama küll minu meelest. et siis minu meest ei saaks sport külmaks jätta. spordi alla kuulub ka tugitoolisport, kuid eelkõige pean silmas matkamist, mis võiks olla meie ühine huvi. samuti käiks mu mees mõnikord teatris ja kontserdil. ja mitte lihtsalt sellepärast, et mina tahan, vaid et talle ka meeldib. et pmtslt me ei elaks lihtsalt peale tööd diivanil pult vasakus ja õlle paremas käes.
kolmandaks - ehk kõige olulisem: minu mees peab olema selline, kes suudab mind taltsutada. ma käitun vahepeal nagu mingi tiinekas. siiamaani oli jah väga naljaks ja lahe aga nüüd nagu enam ei sobi. ma olen tüdinud, et minu küllaltki sapistele märkustele ei hakata vastu. see on viinud asja sinnamaani, et ma võin endale väga palju lubada ja mitte keegi ei takista mind. ma olen nii harjunud oma suhtlusviisiga, et ei suuda seda muuta. aga vaja oleks. vaja oleks lihtsalt natuke nurki maha siluda. ja üksi elades seda ei juhtu.
üks oluline Maarja minu elus ütles kunagi, et kui sa armud ja liblikaid enda kõhus tunned, siis muutud. et armastus muudab inimest. no ma ootan siis seda.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kui sa leiad sellise mehe endale nagu sa tahad, siis ma varastan selle sult lihtsalt ära. hahhaa.

Anonüümne ütles ...

eino tänks noh
selliseid nalju ma ei mõista.
ja mina mudeks kaupsi ees kaklema ei hakka ;)

(ei viitsind sisse logida)