1. veebr 2008

minu õpetajad on mulle eeskujuks

eile tahtsin kirjutada sellest, kuidas ma enda ja molli suhted vist sassi ajasin. ja ma veits põdesin, et molli käitub risti-vastu oma sõnadele. no ma jätkuvalt olen kindel, et mina ütlesin õige asja ja tema ikkagi ei suutnud seda taluda. aga õnneks asi lahenes. tal läks bossi juures hästi ja sealt ka see pingelangus. ja pmtsl ma loodan, et see reis mis tal nüüd kohekohe tuleb, aitab tal mõtteid koguda ja endas selgusele jõuda ning naastas on ta puhanud ja valmis edasi tegutsema.

minu elu käib praegu suht palju ümber autokooli. ei tahaks küll ära sõnuda, aga siiamaani saame sõiduõpetajaga hästi läbi. st et tema õpetamisstiil sobib mulle paremini kui vanasti selle jobu sulevi metoodika. et siis läheb üsna okeilt. sõidan, enam nii palju ei karda. aga üksi ei saaks küll hakkama autosõitmisega. vaatame, kas Ah on nõus mind õpetama hakkama. mul on autokooli peale mõeldud maksimaalselt 8000 kr aint. peab hakkama saama.

täna öösel küpsetasin lehttaignakoogikesi. täitsa head tulid välja. viisin kooli ka ja tundus, et teistele ka meeldis. ja siis viisime õpsile lahkumiskingituseks kommi ja kohvi. kuna sellele õpetajale meie klass eriti ei meeldi, siis oli ta väga üllatunud kingitust nähes.
minule see õpetaja küll väga meeldib. ja mul on kahju, et ta ära läheb. ta andis oma ainet väga hästi. lisaks sellele (et õpetajatöö võttis palju aega ära)tegeleb ta ka trenniandmisega, projektidega, oma õppetööga, ja motondusega. selles mõttes ma imetlen oma korruse (osakonna) õpetajaid. nad teevad nii palju. lisaks selles koolis õpetamisele on neil ka palju muid kohustusi. nii, et tunde peavad valmistama ette oma öötundide arvelt.
meie osakonna õpetajad väärivad palju paremaid õpilasi, kui meie oleme. kuigi ma pean end heaks ja eeskujulikuks õpilaseks ja inimeseks üldse, siis mina ja veel paar üksikut inimest ei saa paraku muuta taustsüsteemi. ehk siis kutseka õpilased on üldjoontes ikkagi ludrid ja hädapätakad.

Kommentaare ei ole: