30. jaan 2008

Tänane mõte.

Minu viga on see, et ma ei julge kaasa minna. Kui mul tekib reaalne võimalus soojale maale päevitama või külmale maale suusatama minna, siis seda ma siiski ei tee. Ma ei julgenud ka ühele huvitavale tööpakkumisele vastata. Siis ei julge ma veel kõvahäälselt oma arvamust teatud inimeste kohta välja öelda. Tegelt julgema pole päris see õige sõna. Ma lihtsalt ei tee seda, sest olen alati arvanud kasulikumaks madalat profiili hoida.
Täna kirjutan siia soovituse, mida peaksin edaspidi silmas pidama ja meeles hoidma:
Next time you have the oppurtunity, go on a rollercoaster.
Et siis alustada võib lihtsatest asjadest. Nt ütlen tex-mexile, mida ma nende ättitjuudist arvan. Või siis palun narkaril erutust piirata. Ja otsin endale mingi töö, mis ei pea kuidagi olema seotud minu erialaga. Ja ei teeks paha ka üks soojamaareis ette võtta. Häälega minna ma mõtlen.

Kommentaare ei ole: