14. jaan 2008

uuel aastal uue hooga. või siiski mitte.

kuidas on see võimalik, et olen jälle midagi maha maganud. nimelt, olen puudunud kahest autokooli tunnist. ja minu puudumise ajal on jagatud olulist infot. kõige halvem on see, et mai saagi sõiduõpetajat valida. p*sk ma ütlen. ma kohe üldse ei kannata autokoolis käimist. ja mai julge autoga sõita. vähemalt eelmise sõiduõpetajaga küll ei julgenud. aga kuna ma just tulin teooriatunnist ning mu pea huugab sellest kõigest, siis ma rohkem hetkel sellel teemal ei räägi.

panen kirja ühe minu jaoks väga olulise asja. ma osalengi selles uuringuravis, mis ravib mind 100% terveks. see on muidugi hea, kuid mida ma selle pärast tegema pean... iga kord, kui ma arsti juures käin selle asja pärast, ma täiega ületan ennast. ma ju kardan nõelu, ja see rohi on väga valus, ja need silmatilgad on kohutavad ja loomulikult igakordne rasedustesti tegemine on ka nõme (kui ma ju tean, et seda hetkel küll pole vaja teha) ja see igakordne jutt kui-pisikesed-veenid ja kui-madal-vererõhk kui-külmad-käed ja kas-sa-sporti-ei-teegi!!! jne jne. aga ma loodan, et ma saan terveks pärast seda jama.

mind häirib täiega see, et ma ei saagi Rootsi minna. p*sk. see reis oleks kindlasti olnud lahedam kui eelmisel aastal. ma ei oska sõnadesse panna kui kahju mul on, et ma Rootsi ei lähe. lisaks on mul mure, et kuidas M Rootsis minu asemel hakkama saab. kas ta tuleb toime samas enda närve ja ka laste omi rikkumata. ma muretsen juba hullemini kui emmed.

ja veel seda, et olen suutnud juba uusaasta lubadust rikkuda.

Kommentaare ei ole: