30. jaan 2008

Halvad unenäod on seotud meeleseisundiga. Vist.

See tekst sai kirjutatud esmasp õhtul (28.01.08), aga netis oli miski jama ja ei saanud seda varem üles riputada.

Nüüd on siis asi niikaugel, et näen autokooliga seonduvat unes. Täna enne ärkamist nägin Kaidot unes, kus ta kiitis mind, et oskan hästi (sujuvalt) pidurdada. Et Kaupo ütles talle nii. Aga tegelikkuses on asi teisiti. Nimelt ma ei oska väga hästi pidurdada. Ja ma satun iga s*ta asja pärast paanikasse. Ja tegelt Kaido ei tunnegi mind.
Täna näidati autokoolis õppe-eesmärgil jubedaid videosi. Et vale (lubatust suurema) kiiruse, alkoholijoobe või/ja oskamatuse/kogenematuse ning õnnetu juhuse kokkulangemisel juhtub jubedaid asju.
Ei tea, kas autokoolidel on kohustus neid videosi näidata – šokiteraapia mõttes võinii? Minule mõjus. Äkki näen täna unes autoavariid . See ei oleks eriti tore.

Ostsin jälle uue paki suitse endale. Miskipärast on vahel lihtsalt vajadus suitsu teha. Homme plaanin minna kooli varem, et tee peal oma mõtetega olla ja suitsu kimuda. See ei ole kaugeltki mitte normaalne jutt tegelikult, liiati veel õpetaja suust. Aga mis parata, antud hetkel on lihtsalt nii.

Valmistusin ette kiireks ja pingeliseks nädalaks. Aga tuleb välja, et see lükkub edasi. Tegelt ma väga ootasin sellist kiiret sutsakat, et saaks olla kogu aeg tegevuses ja seega mitte mõelda rumalaid mõtteid. Aga hea küll. Saan vast hakkama.

Kohtasin üht huvitavat meest. Aga rikkusin ise asja ära. Rääkisin natuke valet juttu ja pmtslt tüüp kaotas huvi minuga suhelda. Suht tavaline asjade käik minu puhul. P*sk. Peaks selle mehe orksist üles otsima. Nii ma teengi.

Kommentaare ei ole: