2. jaan 2008

"Kinnunen" - vaatasin seda filmi

Film köitis minu tähelepanu soome keelega. klõpsutasin pulti ja kuulsin soome keelt. mõtlesin, et see on soome film või eesti-soome ühisprojekt. no ja kui film lõppes, vaatasin kavast järele mis värk on - täitsa eesti film.
mulle meeldivad sellised vähese dialoogiga veits unised/uimased filmid hädapätakate elust ja õnneotsingutest. ja soome keel meeldib mulle ka. eriti meeldis mulle see koht, kus Kinnunen ütleb Õiele ja tema vennale, et proovigu nad ise elada üks päev Kinnunenina.
žanriks on vast midagi romantilise komöödia sarnast. naerda sai küll ja lõppes ju romantiliselt. ja kuigi ma üldjuhul romöödiaid ei kannata, see film mulle meeldis. vaataks veel ühe korra seda ja põhjalikumalt siis juba.
stsenaristrežissöör Andri Luup
osades Sesa-Petteri Lehto, Maria Peterson, Hilje Murel, Ivo Uukkivi

Kommentaare ei ole: