5. jaan 2008

blogthings.com õujeeez

täitsa lõpp, kuidas on võimalik oma aeg mõttetuse peale ära raisata. olen nüüd juba kolm hommikut järjest tulnud varem üles, et rmtk minna ja turundusplaani teha. ettevalmistus oli põhjalik: konspektid, termos piparmünditeega, sokolaad (praegune lemmik on valge ja maasikatükkidega), kõrvaklapid. alati olen sanud oma lemmikkohale istuma. panen klapid pähe. otsin skyplusi. panen sossud-sokid jalga. vaatan meilid üle, tavaliselt midagi ülihuvitavat ei ole. võtan siis mälupulga ja otsin vajaliku dokumendi. nii hakkan nüüd tööle. enne loen veel veits blogisid. ohhoo, polegi ammu blogthings.com külastanud. vaataks nüüd elu24.ee. ja nüüd veel korraks delfi.ee. vaataks nüüd blog.tr.ee. vau, mannu on msnis, räägiks veits juttu. ja siis mansa ja katsi ja betu ja vennaga.... oehhh, asi läks jälle täitsa käest ära.
palju ma turundusplaani valmis olen saanud - kaksteist rida!!!!
~üheksa tundi ja kaksteist rida, ei ole minu parim saavutus. oleks mu koduarvuti korras, saaksin seal rahulikult tööle keskenduda. aga ta ei ole korras. p*sk.

hetkel ajab üks jobu mind järjest rohkem närvi oma väga halva musikavalikuga. krt, rmtks peab ju vaikselt olema. miks see fkng jörm siis kuulab seda p*ska muusikat!!!! miks keegi midagi ei ütle!!! huvitav, miks ma ise midagi ei ütle. fakk, et ma täna oma kõrvakad koju jätsin

Kommentaare ei ole: