18. jaan 2008

piff = Victoria

täna võtan end kokku ja helistan Kaupole. see on minu sõiduõpetaja. mida rohkem ma autokoolile mõtlen, seda enam ei saa ma aru, mida ma seal teen. ma kardan autosid. mulle ei meeldi sõiduõpetajad. mulle ei meeldi killurebijad. ja kui ma nüüd mõtlen Kaupole helistamise peale, siis läheb kõhus õõnsaks. ja nats nagu süda pahaks. p*sk.

tore on teada, et minu tervis on korras. kõik näitajad veres on korras. hoolimata sellest, millist elu ma viimasel ajal elanud olen.
sellist elu harrastasin ma ka eile õhtust tänase hommikuni. aga L ga on tore ja koduteel oli ka tore.

täna läheme Mauga vanasse vahvasse lasteaeda. mõneti väga ootan seda külastust, teisalt aga on ärevus hinges. aga seal läheb ikka hästi, sest lapsed onju toredad.

ja seda ka veel mainiks, et leidsin ühe väga huvitava ja toreda ja väga targa inimese. aga siit tekib kahtlus, et kas minul on talle midagi anda. sesmõttes, et mina ei ole nii tark ja huvitav. vot ei teagi, mida mina saaksin pakkuda? hulgaliselt sarkasmipuhanguid? nummit naeratust? või mida? kuna me oleme hetkel väga seotud ühise tegevusega,siis ma püüan esialgu vaikselt end tema tegutsemisvaldkonna alal harida ja siis saan äkki üllatada oma hiiglasliku areguhüppega. äkki on see võimalik.


lugesin elu24.ee-d. ja mul jäi pilk peale teadaandele, et Victoria Beckham on kõige maitsetumalt riietuv kuulsus. kunagi palju aega tagasi oli mul plaan avaldada arvamust Victoria kohta. põhimõtteliselt olen mina nõus selle mr Blackwelliga. Viki (talle ei meeldivat, kui teda nii kutsutakse, aga mul on nii mugavam kirjutada) riietust ja meiki ja pmtslt kogu kupatust vaadates on näha, et ta paneb oma välimusele väga suurt rõhku. selles ongi asi, et asjal on pingutuse mekk juures. et ta mõtleb pingsalt, mida selga-jalga panna. ja ta mõtleb üle, kohe palju mõtleb üle. riietus on üks asi, aga teine on kehahoiak. ta pingutab sellega nii üle, et kui tal on normaalsed riided seljas, siis nullib väljanägemise just kehahoid ja ka miimika.
ja selle dieeditamisega on ta ka liiale läinud. tore, kui inimene jälgib, mida sööb ja palju sööb, kuid kusagilt läheb piir. ta võiks vabalt natuke juurde võtta ning ta näeks kenam välja. ja tervem ka.
enne, kui Viki endale uue soengu lasi lõigata (bob on vist nimi), oli minul plaan minna juuksurisse ja sarnane soeng lõigata. mõnes mõttes kahju, et ma seda ei teinud. ma oleks olnud nn suurest moeikoonist (seda Viki paljudele kahtlemata on) tegijam. aga samas hea, et ma seda ei teinud. sest vaat kui palju bobe peale seda tekkis. inimesed ise nagu üldse ei mõtle vä!! milleks kopeerida kuulsust!!?
omanäolisus on palju huvitavam. see on minu arvamus. ja minu arvamus on veel see, et Victoria on täpne seletus ja sünonüüm sõnale piff.

Kommentaare ei ole: