22. jaan 2008

"Ei tohi sõita nagu BMW juht!"

käisin õppesõidus. ei olnud tore. ja ega ta toredamaks ei lähe ka. tahaks tegelt Aga diili teha, et ta mind õpetaks. tegelt peaks tema vägagi motiveeritud olema, et ma load saaksin. vaatame, mis sellest välja tuleb.

vahepeal olen igasuguseid huvitavaid ütlusi kogunud ja kirjutasin endale isegi märkmikku üles. mõned neist lauseist on sellised, mis tol ütlemise hetkel sobisid väga hästi konteksti ja need, kes ei kuulnud, ei oska huumorit näha. s*tt lugu küll.
hetkelemmik lause on: "Ei tohi sõita nagu BMW juht!" no loodetavasti saavad sellest paljud aru.

koolis on hetkel selline seis mis mulle ei meeldi. grupis on tekkinud väike "hõõrumine" kui seda võib nii nimetada. päris korras asjad meil ei ole. kuid tore on see, et otsustasime asja käsile võtta ja suhteid parandada. siiet siiski vast asi hullemaks ei lähe. olen positiivsus ise.

üks lähedalseisev inimene käib mulle täiega pinda. tahaks tegelt öelda päris karmilt talle, kuid ei julge. ei taha inimese seisundit veel hullemaks muuta. aga kuna ma teda ei talu, siis enda säästmise nimel väldin teda teadlikult.

ja seda ka veel, et mulle meeldib väga ühe õpetaja suhtumine. tal savi, kas me käime tunnis v ei. lauslollus (mida meie klassis esineb palju) teeb talle nalja. ta kasutab huvitavaid lausendeid ja tsitaate. ta on noor ja ta suhtleb nagu noor. aga mõistlikkuse piires.

antud hetkel kaalub hea emotsioon üle halva. aga kuna ma lähen nüüd juuksurisse, siis äkki tunni aja pärast valitseb täielik madalseis. vaatame.

Kommentaare ei ole: