6. veebr 2008

tahtsin lihtsalt öelda, et vahel on koolis ikka täitsa tore. tänane kersti tund oli v tore. täna tuli seal huvitavaid ideid. ja seltskond on ikka tore küll. praegu on positiivne emotsioon.

eile ei olnud nii tore. nimelt käisime milvi juures jutul meie probleemiga. tema loomulikult midagi iseseisvalt otsustada ei julge. ja kuna mõjutajaid on ümber palju, siis on tõenäoline, et me ei pruugi stippi saadagi. aga sellest tuleb sellisel juhul veel sõda. ja kui me ka kaotajaks jääme ja stippi ei saa, siis oleme nendega tülis. ja leppima mina ei hakka. teatavasti olen ma täitsa prohv inimeste närvi ajamises. tuleb lihtsalt viisakaks jääda ja teine ongi juba närvis.


ma olen väga väsinud. tahaks magada. ja halb on see, et mul on nohu. ja külmavärinad. aga palavikku ei ole.

Kommentaare ei ole: