25. veebr 2008

viimased 3 päeva...

käisin siis Ah`iga sõitmas. ja emme oli ka ja siis tuli veel venna ka. kõige suurem üllatus minu jaoks oli, et venna kartis minuga sõita. ta oli seal taga istusdes ikka täitsa ärev. ma siis ka tegin totu näo pähe ja küsisin "mida ma valesti tegin????" ema naeris aga tegelt ta kindlasti kartis ise ka. ja Ah kartis ka. siis kui koju jõudsime, siis Ah tegi kohe kokteili endale. pmtslt naljakas oli. mina ei kartnud. aga mind vihastas igasugune ema poolt pakutav nõuanne/õpetussõna.
aga pmtsl i`m getting there.

loomulikult "käisin" vastuvõtul. üldiselt tase on ühtlasem kui mõned aastad tagasi. no luisa värk nägi muidugi kohutav välja. aga üldiselt midagi väga hullu polnud. eriti ilus oli minu meelest Evelin Ilves.

täna tehti viimased proovid. ses mõttes et poole aasta pärast pean alles uuesti minema. seniajani tuleb kondoomi rahakoti vahel hoida ja mitte rasedaks jääda. no loodame et õnnestub.
arst täna oli mingi eriti õnnelik kui kuulis, et ma ka tegin rasedustesti. mul on hea meel et tal minu pärast hea meel.

homseks küpsetan siis mõned koogid. ja vast M3 võtab minttu ka kaasa. et siis on koolis toredam olla. söömine onminu jaoks parem meelelahutus kui vaadata videot sellest kuidas koerad panevad.

puudumisi on väga palju mul, aga äkki ikka saab stippi. ja kui stippi saab, siis on ju vaja välja teha :)

Kommentaare ei ole: