8. märts 2009

kruiisitamine on endiselt äge.

nii. kruiisitamas sai käidud. tore oli.
meeri jõudis ka laevale tõesti v i i m a s e l hetkel. teatavasti jäi meeri rongist maha. ja seega oli ka raskusi õigeks ajaks laevale jõudmisel. aga - nagu õnneliku lõpuga filmis - meeri praktiliselt jooksis ja jõudiski laevale. jehhhuuu :D

linna peal ka loomulikult käisime. linn näeb väga kena välja. ma olin lummatud. maha käisime 15 km. jah, kui laevale tagasi jõudsime, kõik olid väsinud. mina isegi suhteliselt vähe :)

aga aeglase mõtlemise ja tegutsemisega nagu ma olen... mõned asjad jäid kripeldama ka. sellest kruiisist oleks vabalt võinud saada ka seksretk. aga noh, liiga korralik olin. loll täitsa, ma nüüd pahane enda peale. kutt oli kena. ja tähelepanelik. ei, ma ei ole üldse sinisilmne, ma ju tean kuidas mehed käituvad, et aga saaks... aga missiis. ja ma ei saagi aru, miks ma ei laskund ennast
vabaks. lõin araks?

no igatahes ma tahaks kunagi veel kruiisitada. üksi oleks ka tore minna. tegelt mul küpseb plaan, et sebin emale ja ta mehele ka need m e g a o d a v a d piletid. ja ise lähen kaasa. siis saan mida tahan. äkki.

kokkuvõtteks saabki öelda, et selle nädalavahetuse eesmärk sai täidetud. murdsime rutiinist vabaks.

Kommentaare ei ole: