5. märts 2009

minema siit nädalavahetuseks

ja ongi homme see tore päev, reisile läheme. ma juba ammu tundsin, et seda väikest puhkust o n vaja. siiani on ebaselge kudia salguspunkti saame, mida kaasa ostame, mida isiklikest asjadest kaasa võtta, kes üldse tulevad. aga vahet pole. kindel on kõige olulisem, ehk kindlasti toimub keskkonnavahetus.
mul poleks midagi selle vastu kui sellest tripist peaks ma nn seksretk tulema...

kui ma tagsi tulen, siis loodan, et olen puhanud. et jõuaks vastu seista surutisest tekkinud jamadele.

täna öösel ma ei maganud üldse mitte hästi, sest ärevus oli liiga suur. mul oli valesti ette valmistatud nupsude tegevus. ja oi kuidas ma põdesin. aga kõik läks korda. tõenäoliselt on suur osa ka ilusal päiksepaistelisel ilmal, et ma nii kevad südames ringi liigun.

Kommentaare ei ole: