2. märts 2009

välja kukub nagu alati...

mul siis enda arvates nii hea plaan oli. tekitasin endale suht mugava nädala tööl. ja nüüd siis tööl selgus, et asjad lähevad ikka ja iga kord nii nagu alati. ehk siis plaani või ära plaani alati tuleb mingite ootamatustega arvestada. seekord siis nii et kahel päeval teen kaks vahetust järjest kusjuures nendest vahetustest pole minu ruumis. see tähendab, et võõrad kliendid ja võõras keskkond kus ei tea asjade õigest asukohast midagi. oeh...

ja see lugu, et üllatus üllatus - tervis pole kõige parem. pühapäeval oli palavik 37,5 mis minu puhul on väga kehv lugu. ma siis terve päeva magasin maha. täna olin tööl täitsa kobe. aga kui mõelda nüüd eelseisva nädala peale, siis see teeb murelikuks. kas tervis peab vastu v ei. lotto. oeh...

aga kui kõik läheb nõnda hästi nagu ma loodan, siis tuleb pikk nädalavahetus. sest reede on vaba. ja esmaspäev ka. ja kui väga hästi läheb siis on nädalalõpu reis tulemas.

Kommentaare ei ole: