13. märts 2009

omamoodi teistmoodi nädal

see nädal on olnud väga omamoodi ja teistmoodi. kõik algas sellest, et tegin ennast hot.ee kasutajaks. ja loomulikult kui ma juba seal kasutaja olen siis pidin minema ka jutukasse. no ikka seesama pimetutvus. sealt tuli ikka igasugust jama. aga üks vestluspartnes mulle meeldis. algul ma arvasin et ta on mingi alakas. sest mulle on meelde jäänud, et alakad kasutavad jutus palju tsitaate, et ennast targemana näidata. siis ma miskipärast hakkasin uskuma et ta ei ole alakas (miks, ei mäletagi). ja siis ma arvasingi, et onmingi vanaisa, nii umbes 45 aastane. no ta ise väitis, et pole. aga ma ei ole kindel mida nüüd arvata siis. fakt on see, et temaga oli põnev rääkida. kahjuks pole teda enam teist korda jutukas näinud :( aga ma pole veel lootust kaotanud.

no ma ju sain ikka aru, et hoti jutukast endale kedagi sebima hakata küll võimalik pole. niisiis pidin leidma mingi teise koha. ja leidsingi teise tutvumissaidi. nii, panin kuulutuse üles ja puha. tuli vastukaja ka. aga siiamaani pole nagu midagi juhtunud. meeled on ootusest ärevil igal juhul. mul on mõningad lootused. aga samas selge mõistus ütleb, et sellised asjad ei ole päris õiged.

no ja nüüd ma vaheldumisi kahetsen ja ei kahetse, et selliste asjadega üldse tegelen. ja pmtslt ma olen otsusele jõudnud, et selline interneti keppnuss on täielik jama. et kui ma ikka tahan meest endale siis peangi minema ja otsima kuidagi laivis ikka. homme lähen linna peale guljaitama, äkki näkkab. oleks täna läinud peale tööd, sest ma nägin nii kena välja... aga, noh, mul oli metsikult palju nodi kaasas, et ei mängind kuidagi välja.

nii, tahaks ikka laivis endale mehe leida. oma saavutused meheotsinguil panen ikka bloogi kirja. et saaks kunagi lastele rääkida, kui vaevaline see meheleidmise tee oli :D


ohh, millal ma küll suureks kasvan...

Kommentaare ei ole: